Képrejtvény-játék S2E12

Hát bizony, az utolsó 3 kör következik. És még semmi sincs eldőlve. Ki lesz végül a Megtorpedózott életünk blog képrejtvényjáték második kiírásának győztese? Azaz ki nevet a végén? A címvédő Ze’ legyőzhetetlennek bizonyul, vagy valaki más örökli a elsőséget?

kr12pos

A tizenegyedik forduló kérdése és a helyes válasz:
Mikor (napra pontosan) készült a kép?
2002. május 23.

A feladvány képén látható volt:
– A Ferrarin ott a Vodafone hírdetés (Ez csak 2002 és 2006 között lehetett)
– Schumacher látható 1-es rajtszámmal (2006 kiesik, akkor Alonso volt a címvédő 1-es rajtszámmal ellátva)
– Aki nehezen tudja megkülönböztetni a korabeli Ferrarikat, annak ime egy segítség: 2003-ban és 2004-ben a kék FIAT felirat fölött szerepelt az OLYMPUS felirata, 2005-ben pedig a FIAT egy teljesen új design-nal látta el a feliratát. (Az év így csak 2002 lehet)
– A pálya egyértelműen csak Monaco lehet (ha másért nem is, a bal felső Monaco reklámért mindenképpen 😀 )
– Innen kezdve már csak el kellett dönteni, hogy csütörtökön, szombaton, vagy vasárnap készült a kép.
– A megoldás a csütörtök lesz, ugyanis a kép baloldalán látható gumifalat ezen a napon ketten is leamortizálták (többek közt Kimi Raikkönen és Alex Yoong: http://www.youtube.com/watch?v=XhQBSGipy4A), és ezen balesetek nyomait viselik magukon a reklámfóliák. A kép a Rascasse-ban készült.

A tizenegyedik kérdésére helyesen válaszolók:
Tünde, Ze’, GabiX, Tapaty

A játék állása a 11. fordulót követően:

11 találat:
Tünde
Ze’
GabiX
Tapaty

10 találat:
Ábel

9 találat:
TeamFerrari

5 találat:
K.J.B.

4 találat:
Foltyy

3 találat:
Lengyelgeri

2 találat:
Ati08
Kicsi94

1 találat:
tajthy95
akdestroyer
Amcir
Szabó András

0 találat:
Tommyboy
Burdé

A második évad tizenkettedik kérdése:
Melyik pályán készült a kép? (A feladvány képe nagyítható)

A megfejtéseket 2008. december 9. (kedd) déli 12 óráig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu email címre. A helyes megfejtés, valamint a következő forduló feladványa is ugyanekkor kerül kihírdetésre.

A játékkal kapcsolatos egyéb információkat ‘Játék-képrejtvény’ fülre kattintva elovashatjátok.

Izgalmas rejtvényfejtést, és kellemes megtorpedózást minden résztvevőnek!

-KeLta-

15 hozzászólás

  1. B@+! Ezt alaposan elírtam… ;(

  2. a csütörtök meg volt 😀

  3. En meg youtube-ra szabadulva oldom meg mostanaban a feladatokat:)
    Mondjuk a mostanit pont nem, de mind1:)

  4. én rettentően elégedett vagyok az 1 pontocskámmal :):):)

  5. ja jut eszembe: aki ezt a feladványt megoldja, az nem is ember. lehetetlen.

  6. 3 óra alatt annyit megállapítottam, hogy a kép biztosan nem Bükkszentkereszten készült, és hogy nem Solberg Subaruja látható rajta. Egyébként, szerintem a kattintás időpontjában készült. Fél pontért ez jó? Naaaaa lécci.

  7. Ja azt hittem hogy ennek a képnek a kérdése, hogy mikor készült napra pontosan. Az bebaszna.
    Így már mindjárt más.

  8. ja egyébként flooodolok, bocs :D:D
    mehet a ban. 😀

  9. Nálam sajna nem jön be a youtube.

  10. Hát, én nagyon örülök, hogy eltaláltam az előzőt, bár abban biztos vagyok, hogy ez sokkal könnyebb! Ahogy ránéztem a képre, kapásból beugrott… de szokás szerint megint elbizonytalanítottam magam, így még egy kicsit kutakodok! =D

    Amúgy pontosan ilyen képre vágytam! =)

  11. Sőt… egyáltalán azon kell elgondolkodnom, hogy lehet-e ez a feladvány ilyen könnyű…
    Keresem a csapdát! =D

  12. Kösz Kelta, hogy tiszteletből otthagytad a nevem a 11 pontosok között a az első hibám ellenére! 🙂 (Gondolom nem direkt.) Azért amit még lehet, megpróbálom kihozni a versenyből.

  13. Ezt muszály kitalálnom . Ha nem elbújok szégyenemben xD Hajrá Kimi ! 😀

  14. Ábel!
    A klónod már nem játszik! 🙂 Töröltem a tabelláról!
    Azért hajrá! Nem lesz könnyű az utolsó kettő, még behozhatod az éllovasokat! Akár!
    -KeLta-

  15. Ez tényleg nagyon könnyűnek néz ki, nem hiszem, hogy becsapós, mert arra nehezen lehetne rájönni.

Hozzászólás