Képrejtvény-játék S2E11

Ezzel együtt már csak 4 kör van hátra a 14 fordulós képrejtvényjátékban, aminek a végén kiderül, hogy ki lesz a Megtorpedózott életünk blog képrejtvényjáték második kiírásának győztese. A címvédő Ze’ legyőzhetetlennek bizonyul, vagy valaki más örökli a elsőséget?
 
kr11lap

A tizedik forduló kérdése és a helyes válasz:
Melyik futam után (év, nagydíj) készült a kép?
1996, Portugál Nagydíj

A feladvány képén látható volt:
– Az év könnyen behatárolható volt coulthard piros-fehér McLarenjével: 1996
– A képen a parc fermében célbaérkezőként látjuk: Alesit, Schumachert, Coulthardot és Irvinet. (Katayamával, Panis-szal, az egyik Jordan-nel és Minardival nem is kell foglalkoznunk) Ők négyen csak a Portugál Nagydíjon értek együtt célba.
– A kép jobb felső sarkában található Autodril h írdetés is egy portugál céget reklámoz

A tizedik kérdésére helyesen válaszolók:
Ábel, Ze’, Tapaty, K.J.B., TeamFerrari, Tünde, GabiX

A játék állása a 10. fordulót követően:

10 találat:
Ze’
Tapaty
Ábel
Tünde
GabiX

9 találat:
TeamFerrari

5 találat:
K.J.B.

4 találat:
Foltyy

3 találat:
Lengyelgeri

2 találat:
Ati08
Kicsi94

1 találat:
tajthy95
akdestroyer
Amcir
Szabó András

0 találat:
Tommyboy
Burdé

A második évad tizenegyedik kérdése:
Mikor (napra pontosan) készült a fenti kép? (A feladvány képe nagyítható)

A megfejtéseket 2008. december 2. (kedd) déli 12 óráig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu email címre. A helyes megfejtés, valamint a következő forduló feladványa is ugyanekkor kerül kihírdetésre.

A játékkal kapcsolatos egyéb információkat ide kattintva elovashatjátok.

Izgalmas rejtvényfejtést, és kellemes megtorpedózást minden résztvevőnek!

-KeLta-

4 hozzászólás

  1. Hát engem nagyon megzavart a kép jobb előterében az a kék-fehér zászló 😦

  2. Kár, pedig ha jobban megnézted volna azt a kék-fehér “zászlót” akkor rájössz, hogy az egy pályabíró ruhája és rajta virít a portugál zászló

  3. Én észrevettem azt az izét, de brazil zászlónak néztem. Amúgy ott szúrtam el, hogy azt hittem, Alesi és Schumi is dobogósok lettek.

  4. Én a portugál zászlót egyből kiszúrtam (azért azt még megnéztem, hogy is néz ki pontosan), de a helyszín szempontjából nagy segítség volt. Bár az illető szerintem egy fotós. Üdv mindenkinek, hajrá!

Hozzászólás