Akkor és most #20

Az ‘Akkor és most’ rovat mai összehasonlító cikkében megintcsak Monacó van terítéken. Ezúttal a rendkívül lassú hajtűkanyarhoz invitállak benneteket, melyet szemből hasonlíthatjuk össze… 
(A képek nagyíthatók!)

am20
Hetvenhat év különbséggel vethetjük össze a hajtűt, és annak környezetétammaps20
A ma Grand Hotel nevű hajtűkanyar korábban a Loews Hotelről volt elnevezve

am201
1930, Monacói GP – Hans Stuber fordul be a Bugattijával a hajtűbe Dreyfus előtt

am182
2006, Monacói GP – A hajtűhöz érkezik a mezőny a felvezető körben

-KeLta-

Advertisements

3 hozzászólás

  1. érdekes, hogy a bugatti kivonult a versenyekből, ugyanúgy mint a lotus…

  2. A Bugatti kemény 1 db F1 versenyen indult.

    • 1956, Frnaica Nagydíj : Maurice Trintignant – Bugatti T251-essel indult a 20 fős mezőny 18. helyéről és a 17 körben szelep meghibásodási miatt kiállni kényszerült. De a világbajnokságok előtt számos grand prix-n indult, ahol viszont fényes sikereket értek el.
      Az 1937-es 57 jelzésű típus sikerét a számtalan versenygyőzelem mellet a híres Le Mans-i 24 órás diadal is bizonyítja. Az egyik pilóta Pierre Veyron volt, az ő tiszteletére nevezik a mai egyetlen gyártásban levő típust Bugatti Veyron-nak.
      KeLta

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: