Képrejtvény-játék végeredménye

A válaszaitok beérkeztek az e-mail címemre, azok kiértékelésre kerültek. Maradt-e a holtverseny, vagy megvan a győztes? Lássuk csak…!

kelta

Az extra forduló 5 kérdése és válaszai:
1. Ki az a pilóta, aki a volt főnöke szerint 30 rúd szalámiért igazolt el tőle?
Niki Laudáról nyilatkozta ezt Enzo Ferrari. Commandatore Júdásnak is nevezte azt osztrákot, mert még javában tartott az 1977-es esztendő, mikor Niki már aláírt a Brabhamhez az akkorinál jóval kevesebb gázsiért.
Helyesen válaszoló: Tünde

2. Mikor és hol volt az a futam, melyet a pilóták (az aktuális világbajnokkal az élen) bojkottálni akarták, mert a védőkorlátok még csak össze sem voltak csavarozva?
1975-ben Spanyolországban, a Montjuich Parkban. Emerson Fittipaldi vezérletével már az edzésen megtagadták az indulást a versenyzők. A védőkorlátokat végül a csapatok szerelői állították helyre. Ennek ellenére Emo nem volt hajlandó elindulni, és hazautazott. Vélhetőleg jól döntött, hiszen azon a versenyen Stommelen épp a gyenge korlátok miatt vágódhatott egy szárnyhiba miatt a közönség közé, ahol 5 embert sebessített meg halálosan.
Helyesen válaszolók: Tünde, Tapaty, (Ze’ válasza is elfogadva az 1970-es Német Nagydíjal)

3. Ki, és miért tette a következőt: a verseny féltávjánál behajtott a boxba, és hevesen integetett, hogy cseréljék le a gumijait újakra. Miután ezt megtette a szerelőgárda nem egészen 10 másodperc alatt, a pilóta leállította a motort, és kiszált a versenyből.
Nelson Piquet követte el ezt a gonosz viccet (1984, Német GP), hiszen tudta, hogy a sebességváltó meghibásodása miatt kiállni kényszerül, de azért még egy kicsit megdolgoztatta a szerelősrácokat.
Helyesen válaszoló: Tünde

4. Milyen incidensnek köszönhette Giancarlo Fisichella F1-es pályafutásának kezdetét?
– Eredetileg Taki Inoue-t szerződtette a Minardi csapat 1996-ra (be is jelentették), azonban a szerződés csak pár napig élt, mivel a japán pilóta szponzorai már az első részletet sem teljesítették. Így a fiatal Fisichellát ültette be Inoue helyére Giancarlo Minardi.
Helyesen válaszoló: Tünde, Ze’

5. Ki az a tesztpilóta, aki azzal rontotta el a lehetséges F1-es pályafutását, hogy rajtakapták egy prostituáltal?
– Jody Scheckter fia, Thomas Scheckter, a Jaguár istálló tesztpilótája mondhatott így búcsút F1-es karrierjének 2001-ben.
Helyesen válaszoló: Tünde, Ze’

Az extra forduló kérdéseire az alábbi módon válaszoltatok:
Tünde: 5 jó válasz
Ze’: 2+1 jó válasz
Tapaty: 1 jó válasz

A játék végeredménye az (extra) 15. fordulót követően:

Győztes:
Tünde

13+1 találat:
Ze’
Tapaty

13 találat:
GabiX

12 találat:
TeamFerrari

11 találat:
Ábel

6 találat:
K.J.B.

4 találat:
Foltyy
Lengyelgeri

3 találat:
Ati08

2 találat:
Kicsi94
tajthy95
akdestroyer

1 találat:
Amcir
Szabó András
Burdé

0 találat:
Tommyboy

Természetesen gratulálok a győztesnek, akit e-mailben értesítek a nyeremény megtervezésének és átvételének részleteiről. A másik két döntősnek, és a további játékosoknak is köszönöm a csaknem 4 hónapos részvételt. Mindemellett nem kell izgulni, továbbra is lesz ilyen jellegű játék a szervezésemben. És remélhetőleg lényegesen értékesebb nyereményekért, ugyanis egy nagyszerű hírt oszthatok majd meg veletek még április előtt. De erről később. Egyelőre ünnepeljük Tündét, aki hibátlan teljesítményével kiérdemelte a Megtorpedózott életünk blog Képrejtvény-játékának második kiírását! Mégegyszer gratula!

-KeLta-

Reklámok

22 hozzászólás

  1. Gratulálok Tünde! Szép volt! 😉

  2. Éljen-éljen Tünde !
    Gratulálok nagyon ügyes voltál.
    Én neked szurkoltam, elvégre hármunk közül neked nincs még bögréd.

  3. Gratulalok Tunde!
    Sajnos a mai napot egy projekt miatt bebuktam, de szerintem ugyse talaltam volna meg a megoldast. De erdeklene hol volt ez mind egy helyen leirva:)

  4. Na az engem is érdekelne.
    Valahogy hozzáfértél Kelta adatbázisához? 🙂

  5. Gratulálok Tünde! Jó voltál! =D

  6. Köszönöm szépen a gratulációkat, nagyon örülök, hogy végre sikerült nyernem! 🙂 Én is gratulálok Zé-nek és Tapaty-nak, és természetesen a többi résztvevőnek is, jó kis játék volt érdekes feladványokkal. 🙂 Köszönet érte Keltának!

    Tapaty: Átvitt értelemben valami olyasmi amit írtál, ugyanis egy könyvben találtam meg a megoldásokat és nagy valószínűséggel szerintem Kelta is abból állíthatta össze a kérdéseket. Majd Kelta elmondja, hogy leírhatom-e a könyv címét, de egy nemrég megjelent eléggé borsos árú könyvről van szó. 🙂

    • Hát, könyvcímet én sem akarok írni, de egy részletes kronologikus almanachról van szó. Sejtettem, hogy igénybe veszitek a segítségét, és mindemellett azt gondoltam, hogy így is nehéz lesz megkeresni a megoldásokat, hiszen igyekeztem a konkrétumokat (név, évszám, helyszín) kihagyni a kérdésekből. A könyv birtokában sem lehetett túl egyszerű a keresgélés. Hiszen mi alapján lehet ilyenkor fellapozni a könyvet? De az is lehet, hogy Tünde már minden betűjét kiolvasta! 😀 Gratula! Kezdhetsz gondolkodni a bögréd képsorán! Ki legyen rajta és milyen stílusban? Nincsenek korlátok, csak az, hogy a képregényem figurái szerepeljen(ek) rajta. hogy aztán mivel, és hogyan, az a te fantáziádra van bízva. A kivitelezést meg bízd csak rám. Ze’ és Tapaty után te leszel a harmadik “egyedi bögre”-tulajdonos…
      KeLta

  7. Még nem olvastam ki minden betűjét, de igyekszem és csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon szuper kis könyv. Egyébként megkönnyítetted a keresést azzal, hogy az első két kérdést leszámítva a könyvben is ugyanilyen sorrendben vannak leírva a megoldások. 🙂 A bögrével kapcsolatban már vannak konkrét elképzeléseim.

  8. Tünde, én is gratulálok Neked! 🙂

  9. Tünde, látom nevet változtatott:):):)

    Legalább kiderült, hogy ugyanannak a személynek szurkolunk. Gratulálok mindenkinek…

    Mostanában én is Boldog vagyok, csak vizsgaidőszak miatt lettem megint passzívabb ezen az oldalon…de most egy 5-ös büntetőjogot könyveltem el az egyik legszigorúbb oktatónál (de tegnap jó kedve volt:))…igaz, UV volt már, de annyi baj legyen, még 2 vizsgám van, lehet nekem is szurkolni:):)

  10. Örülök, hogy egy embernek szurkolunk. 🙂 Nem váltottam nevet, igazából a játék előtt már ezen a néven írtam ide, a játékban azért lettem Tünde, mert anno nem adtam meg hogy milyen néven szeretnék játszani, így Kelta gondolom automatikusan a keresztnevemet választotta. 🙂 Sok sikert a vizsgáidhoz!

  11. fúj hamilton

  12. Gratula Tünde!

  13. Ja, az a könyv nekem is megvan (most kaptam), az 5. kérdés válaszára emlékeztem is belőle.

  14. Amugy interneten keresgeltem Enzo Ferrari es salami kulcsszavakkal, de nem adott eredmenyt. Nekem egy regebbi enciklopediam van, abban nem volt egyik valaszhoz sem erdemi informacio. Be kell ujitsak egy ilyet?:)

  15. Gratula!
    És köszönjük Kelta!

  16. Én tudom melyik könyv, én is kiolvastam 4 kérdésre tudtam is a választ :D:D:D

    Könyvcímet most így a játék végén miért nem lehet írni?? Már nem mindegy?
    Meg elég hülyén fest az hogy “a nevét nem mondhatom el de mindenkinek csak ajánlani tudom” :D:D:D:D:D:D

  17. következő versenyre tippelni is lehetne hogy ki nyeri meg majd és aki eltalálja az kap 30 rúd szalámit:D

  18. Hello! Gratula Tünde. De mind a hárman jók voltatok.
    Ze’-nek a második kérdésre miért fogadtad el a 1970, Német Nagydíj válaszát? Mert ott is ugyan ez történt?
    Nekem is van egy F1-es könyvem, véletlenül nem egy piros könyvről van szó, amin alul és felül 3-3 kép van?

    • De azaz! A Forma-1 krónikájáról szól 🙂
      Akkor Jackie Stewart volt a szószóló. És hasonló volt a szitu! Mondjuk a kérdés felvetésénél azt hittem, hogy többen ezt a választ adjátok, mert ez közismertebb eset volt. Lásd a Halál árnyékában című könyv. Ha már ajánlani lehet könyveket. 😀
      KeLta

  19. Grat a nyertesnek és a többieknek is 🙂

Vélemény, hozzászólás?

