Képrejtvény-játék S2E13

Utolsó előtti fordulóval már a finisbe érkezett a 14 fordulós képrejtvényjáték. Ma a Lencsevég rovatból már ismerős képhez kapcsolódik a feladvány. Végül ki lesz a Megtorpedózott életünk blog képrejtvényjáték második kiírásának győztese? Azaz ki nevet a végén? A címvédő Ze’ legyőzhetetlennek bizonyul, vagy valaki más örökli a elsőséget?

ank11

A tizenkettedik forduló kérdése és a helyes válasz:
Melyik pályán készült a kép?
Kína, Shanghai

A feladvány képén látható volt:
– A kép 2007-ben készült (Raikkönen  Ferrarija a 6-os rajtszámmal van ellátva)
– 2007-ben a Marlboro feliratot csak 3 futamon használhatta a Ferrari (Bahrain, Monaco, Kína)
– A három futam közül csak Kínában volt a Ferrari orrkúpján szellőzőnyílás (Megoldás: Sanghai)

A tizenkettedik kérdésére helyesen válaszolók:
XY

A játék állása a 12. fordulót követően:

12 találat:
Tünde
Ze’
GabiX
Tapaty

11 találat:
Ábel

10 találat:
TeamFerrari

5 találat:
K.J.B.

4 találat:
Foltyy

3 találat:
Lengyelgeri

2 találat:
Ati08
Kicsi94
tajthy95

1 találat:
akdestroyer
Amcir
Szabó András
Burdé

0 találat:
Tommyboy

A második évad tizenharmadik kérdése:

Melyik pálya mely szakaszán (mely két kanyar közti szakaszon) készült a fenti kép? (A feladvány képe nagyítható)

A megfejtéseket 2008. december 16. (kedd) déli 12 óráig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu email címre. A helyes megfejtés, valamint a következő forduló feladványa is ugyanekkor kerül kihírdetésre.

A játékkal kapcsolatos egyéb információkat ‘Játék-képrejtvény’ fülre kattintva elovashatjátok.

Izgalmas rejtvényfejtést, és kellemes megtorpedózást minden résztvevőnek!

-KeLta-

10 hozzászólás

  1. A francba :@ Kínát észre se vettem :@

    A mostani sem könnyű de annyit legalább tudok melyik pálya 😀

  2. Ismerős ez a kép valahonnan, nem??? =D
    Ennek ellenére nem könnyű… nagyon nem…
    De a 12. forduló miatt büszke vagyok magamra! Ránéztem, és láttam, h. ez Kína! Azt hittem, h. vmi csel van benne… =)

  3. Hát a pályát itt nem nehéz kitalálni:):)

  4. Háát, vagy 20 variációban megtaláltam ezt a képet, de hogy melyik részén van a pályának, azt bizony sehol sem írták.
    Na nyomozok tovább 🙂

  5. Nos, en valoszinuleg rossz megoldast kuldtem, ugyhogy megnyilt az ut elottetek, hogy a foldbe dongoljetek;)

  6. 2 rész lehet a pályán . 50 % esélyem van 🙂

  7. Hát… én még sehogy sem állok a képpel, mondjuk nem is sokat foglalkoztam még vele…
    Ze’ , ha elrontod, akkor én kiállok érted, hogy KeLta fogadja el neked, mint a múltkori Super Aguri-s képet nekünk… =)

  8. Igen Kelta akár azt is kérdezhette volna:
    Ki az a fiatalember, kinek a a portréját, az ülő hölgy bal kezénél lévő újságban láthatunk?

  9. Koszi GabiX!;)

  10. Szívesen, de ezt úgyis KeLta dönti majd el! =)

Vélemény, hozzászólás?

