A BMW is átvedlett

Mától háromnapos tesztelésbe kezdtek a csapatok Barcelonában, ahol többek között új pilótákat (Buemi, Senna) vetnek be, kipróbálják az új Bridgestone slickeket, valamint kezdenek áttérni a 2009-es szabvány aerodinamikai elemeire. Ma a BMW lepte meg az új aero-csonaggal a közérdeműt! (Képekkel frissítve!)

bmw
A kecses ívek helyett a durva szögletes formáé lett a főszerep

diapo_170

diapo_136

diapo_138

diapo_150

diapo_157

diapo_166

diapo_172

Reklámok

11 hozzászólás

  1. Az első szárnyon több a hely a szponzoroknak. 😀

  2. Nem elég, hogy ronda…. kisebb lett a hirdetési felület is 🙂

  3. Ez legalabb olyan undorito, mint anno a Williams bumszli orra… Semmi elegancia, csak ilyen otromba vonalak… Nem tudom elkepzelni, hogy pl. hatternek ilyen csunya autot rakjak be…

  4. Az első szárny még úgy ahogy elmegy , de a hátsó az nagyon randa :S

  5. Hát abban azért remélem ti is eggyetértetek hogy ez nem szépségverseny 😀 Egyébként kísértetisen emlékeztet a régi kis-kategóriás Formula-autókra. (A Williams amúgy szebb volt ^^ )

  6. Hát tényleg nem egy szépség. De mondjuk úgysem szép, hanem gyors kell legyen. Amúgy nekem is egyébként az alsóbb kategóriás Formula autók ugrottak be elsőre. Kíváncsi leszek a többiekre is nagyon.

  7. Jó nagy lap lett az első szárny. Szerintem azért meg fogjuk szokni.

  8. Ja és nagyon emlékeztet a rozmárorrú Williams FW26-ra. Ráadásul ebben is BMW motor van.. 😛

  9. Én eddig úgy voltam ezekkel az első légterelő szárnyakkal az elmúlt 10-15 évben, hogy a formatervezés, a design és a hatékonyság egyenes arányban fejlődött, került fejlesztésre. Egyre esztétikusabb front wing-eket kaptunk az aero-szakemberektől. Amikor a McLaren tavaly bevezette az első szárny felett átívelő lemezt, akkor mégjobban megerősödött bennem az az érzés, hogy az első szárny nem csak az első kerekere mért tapadást biztosítja, hanem szinte beleszeli, belehúzza a légáramlatokba a versenyautót.
    Ezzel a filozófiával szemben ez az új koncepció homlok-egyenest ellent mond: az autó lényegében tolja maga előtt ezt a batár nagy lemezt. Kicsit furcsának tűnik (majd az ilyen forradalmi változásokról írok egy postot), majd megszokjuk. De…
    De nem a megszokáson van a lényeg, hanem hogy mi rajongók, mennyire fogjuk megérteni ennek a hatékonyságát, működését. Mert higgyétek el, van neki! És ne lepődjetek meg, ha a csapatok aero-mágusai a legváltozatosabb ötletekkel állnak elő. Ez most nekik olyan feladat, mint a dedósnak az óvivan, mikor a firkálás órán új rajzlapot kap: nesze srác, kezdd előről!
    -KeLta-

  10. Ja, és azt még kifelejtettem, hogy milyen szép lesz, ha egy kis rajt utáni csetepaté következtében egy ilyen raklap beszorül egy kocsi alá. Azt akár egy be nem tervezett röppályára is kényszerítheti! Na az megintcsak szép lesz! Meg az, hogy a másik slick-jeit mennyire roncsolja, ha Nakajima megérkezik hátulról! 😀
    -KeLta-

  11. Említettem hogy a hátsó szárny az ami jobban nem tetszik a kettő közül, hát most láttam az elsőt is, és valami olyan jutott előszőr az eszembe hogy: “ez mi a f***om b***dmeg????!!!” Meg még más egyebek, amit ha leírnák az öregebbek rögtön vetnék a keresztet.
    Gusztustalan az egész, atyaúristen. Én nem tudom ki találta ezt ki, de bárhogy is legyen: ennek nem szabadott volna létrejönnie. Egy ronda nagy porszívóra hasonlít ez a (nem is nevezem autónak) szar. Gusztustalan lett az első szárny. Tényleg ehhez képest a hátsó még kifejezetten tetszik is.

    Egyébként első szárny vesztésből, jövőre kicsit sok lesz, úgy érzem.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: