Képrejtvény-játék S2E06

Már a hatodik fordulónál tartunk a 14 fordulós képrejtvényjátékban, aminek a végén kiderül, hogy ki lesz a Megtorpedózott életünk blog képrejtvényjáték második kiírásának győztese. A címvédő Ze’ legyőzhetetlennek bizonyul, vagy valaki más örökli a elsőséget?

Az ötödik forduló kérdése és a helyes válasz:
Melyik futam előtt készült közvetlenül az alábbi kép (év, nagydíj)?
2005-ös Francia Nagydíj

A feladvány képén látható volt (a kép nagyítható):
– Alonso a cián-sárga Renaultban 2003-tól 2006-ig szerepelt
– Ilyen festéssel 2004-ben és 2005-ben indult a francia gárda
– A motorburkolat fölött nem a Ranult felirat mellett az motorolajszállító neve és logója 2004-ben nem, 2005-ben már szerepelt (az év így már adott)
– A Team Spirit felirat jelzi, hogy dohányreklámtilalom volt az adott nagydíj országában. Ezek a következők lehetnek: Kanada, Franciaország, Törökország, Olaszország (Angliában és Belgiumban nem szerepelt semilyen felirat)
– A kép bal felső sarkában a kivetítőn látható, hogy a rajtvonal előtt a nagydíjszervező ország zászlóját tartja a gridgirl, melyből jól kivehető a francia trikolor.
– Ugyanitt a rajtvonal mögött látható a cspata tagjainka öltözékének színeiből, hogy a rajtrács első két helyén egy Renault és egy pirosas (de nem Ferrari) áll: az Trulli Toyotája

Az ötödik kérdésére helyesen válaszolók:
Ze’, Ábel, K.J.B., Tapaty, Lengyelgeri, Tünde, Foltyy, TeamFerrari, GabiX

A játék állása az 5. fordulót követően:

5 találat:
Ze’
Ábel
Tapaty
Tünde
GabiX
TeamFerrari

4 találat:
Foltyy

3 találat:

K.J.B.

2 találat:

Lengyelgeri
Kicsi94

1 találat:

tajthy95
Amcir
Szabó András

0 találat:
akdestroyer
Tommyboy

A második évad hatodik kérdése:
Melyik futam mely pályaszakaszán készült az alábbi kép? (A feladvány képe nagyítható)

A megfejtéseket 2008. október 28. (kedd) déli 12 óráig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu email címre. A helyes megfejtés, valamint a következő forduló feladványa is ugyanekkor kerül kihírdetésre.

A játékkal kapcsolatos egyéb információkat ide kattintva elovashatjátok.

Izgalmas rejtvényfejtést, és kellemes megtorpedózást minden résztvevőnek!

-KeLta-

15 hozzászólás

  1. Uhhh…1 évet tévedtem…nem figyeltem a festésre…igen, ez apróságokon múlik…nem baj, remélem, ez már össze fog jönni.

  2. Pedig a Renault ebből a szempontból egy jó csapat, majdnem minden futamon más festéssel indult. Nekem az év egyből megvolt, csak nekem a zászló nem volt egyértelmű, hogy kék-fehér-piros vagy zöld-fehér-piros. Na de két variációból nem volt nehéz.
    Viszont rajtam meg ez a kép fog ki, a helyszínekkel mindíg bajban vagyok, de küzdök.

  3. Úristen! Most látom csak, hogy Ze’ még nem küldte el a megoldását! Ez vajon hogy lehet??? =D

  4. Hát…eddig csak egy megfejtőnk van Tajthy személyében. Húzzatok bele! 😀
    -KeLta-

  5. A “mely pályaszakaszon” egy kanyar nevét érted?

  6. Valójában igen! De mivel nem a pályán van az autó ezért fogalmaztam így.

    Mely pálya mely kanyarjának biztonsági zónájában parkoltatták le a McLarent?

    -KeLta-

  7. Hú ez nem valami könnyű .Kelta megdolgoztat titeket 😀

  8. Ati08: még te is beszállhatsz! 🙂
    De komolyan! Úgyis még hátra van ezzel együtt 9 forduló! Még bármi előfordulhat!
    -KeLta-

  9. Azert nem kuldtem meg be megfejtest, mert a tegnapi napot orvosnal toltottem: a hetvegen meccsen ram estek, oszt izomzuzodast szenvedtem. Mara javult a helyzet, jarni egesz jol tudok:)

  10. Ze’: Mindenesetre jobbulást kívánok a komplett Megtorpedózott életünk olvasóközönsége nevében is! Igaz csajok, srácok?
    -KeLta-

  11. A megoldasomat mar el is kuldtem! Hamar megvolt, csak onmagam igazolasa tartott sokaig.
    Koszonom a jokivansagot mindenkitol, elvileg 2-3 nap es kutya bajom se lesz. Tegnap es tegnap elott problemasabb volt a dolog, ugyanis a bal labamat nem tudtam emelni. Ugyan emelni ma sem tudom, de legalabb mar kevesbe fajnak az apro mozdulatok.

  12. Ze’!
    Jobbulást!

  13. Igen, tényleg jobbulást neked! És amúgy nem szívózásból írtam, csak meglepődtem, hogy eddig még nem volt a neved mellett az OK. De amint látom, már pótoltad a “lemaradásodat”… =DDD

  14. Huh,első köröm , remélem jól sikerült 🙂 Am így 5 rejtvény után is sikert mindenkinek ! 😀

  15. Neked is! =)

Vélemény, hozzászólás?

