Massa megmondja a tutit

A Kínai Nagydíj után még a futamgyőztes nyilatkozatánál is jobban érdekelt Massa megnyilvánulása. Hogyan is tekint majd vissza az elmúlt 56 körre. Ime!


Tyű vazze! Tényleg ennyire feltűnők voltunk Kimivel?

Felipe Massa eredeti nyilatkozata:
“A csapat számára nagyszerű az eredmény, számomra már kevésbé. Nehézséget okozott a mai futam: nem voltunk elég gyorsak ahhoz, hogy felvegyük a versenyt (Lewis) Hamiltonnal. Két pont elvesztése még nem jelenti azt, hogy feladtam a reményeimet, a végsőkig fogok harcolni, nagyon várom a hazai közönség előtt való versenyzést Interlagosban. Ösztönző erőt nyújt, hogy a brazilok közül elsőként én küzdhetek a vb-címért egy otthoni idényzárón. Nem arról van szó, hogy valami nem működött az autón, egyszerűen csak képtelen voltam nyerni. Úgy érzem, mintha 11-est kellene lőnöm a foci vb döntőjében, és nem hibázhatok, mert az ellenfél értékesítette a büntetőit, mi pedig kihagytuk azokat. Nagyon nehéz lesz, de nem lehetetlen, ezt már láthattuk tavaly. A csapat egységes és lelkes, ami rendkívül fontos.”

Felipe Massa magyarra ferdített nyilatkozata:
“Kimi nélkül mit érek én? Kimi-Kimi nélkül mit érek én?”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

