Képrejtvény-játék S2E03

Már a harmadik fordulójához érkezett a két hete útjára indított 14 fordulón keresztül tartó őrület, mikor is kiderül, hogy ki lesz a Megtorpedózott életünk blog képrejtvényjáték második kiírásának győztese. A címvédő Ze’ legyőzhetetlennek bizonyul, vagy valaki más örökli a elsőséget? Ki tudja! Egy biztos: a mezőny elég komolynak ígérkezik, így a versenyszellemmel nem hiszem, hogy gond lesz. Ráadásul az első fordulót is csaknem a komplett mezőny hibátlanul vette.

A második forduló kérdése és a helyes válasz:
Ki kit vereget hátba és mikor (év, nagydíj)?
Nigel Mansell gratulál Riccardo Patresenek a Japán Nagydíjat követően, 1992-ben


A feladvány képén látható volt(A kép nagyítható) :
– A Williams a kék-sárga színezésű és a Camel a támogató (1991-1993)
– az első három (a kis táblák jelzik a célbaérkezők pozícióját) helyezett egy Williams, egy McLaren és egy Benetton. Ilyen felállás 1991 és 1993 között csak 3-szor volt: 92 Német GP, 92 Japán GP és 93 Spanyol GP
– a kép hátterében látható, hogy a célbaérkezők között ott van egy fekete-fehér-sárga színezésű, 24-es rajtszámú Minardi (93 kizárva, akkor fehér színnel indult a faenzai kiscsapat)
– a Minardi mögött egy világoskék March áll, benne piros-sárga sisakkal Emanuele Naspetti (ő az évad utolsó két futamán indult csak)
Mindebből a végeredmény: 1992, Japán Nagydíj. A győztes Patreset pedig – a vége előtt 9 körrel motorhiba miatt kieső – már átöltözött világbajnok Mansell veregeti hátba.
(A kép nagyítható)

A második kérdésére helyesen válaszolók:
Ze’, TeamFerrari, Tünde, Tapaty, GabiX, Ábel, Foltyy

A játék állása a 2. fordulót követően:

2 találat:
Ze’
TeamFerrari
Tünde
Tapaty
GabiX
Ábel

1 találat:
tajthy95
Kicsi94
Foltyy
Lengyelgeri
Amcir
K.J.B.
Szabó András

0 találat:
akdestroyer
Tommyboy

A második évad harmadik kérdése:
Kik láthatók a képen (3 pilóta)? (A feladvány képe nagyítható)

A megfejtéseket 2008. október 7. (kedd) déli 12 óráig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu email címre. A helyes megfejtés, valamint a következő forduló feladványa is ugyanekkor kerül kihírdetésre.

A játékkal kapcsolatos egyéb információkat ide kattintva elovashatjátok.

Izgalmas rejtvényfejtést, és kellemes megtorpedózást minden résztvevőnek!

-KeLta-

Reklámok

24 hozzászólás

  1. A hatso pilota kiletevel megszenvedtem rendesen, tehat kivalo a feladvany!;)

  2. Egy feladvány kitalálása engem is rendesen igénybe vesz. Átlagban 2 óra, mire minden összeáll egy jó kis feladványhoz. Enjoy! 🙂
    -KeLta-

  3. Mondjuk erdekelne mifele kep archivumod van neked, mert olyan kepeket tudsz neha elovarazsolni, hogy ihajj:)

  4. A válasz egyszerű: nagy! 🙂

  5. Na majd keresek neked en is egy kepet es majd elkuldom “amikor a hohert akasztjak” targyu e-mailben:P

    Amugy irtam mail-t, majd csekkold.

  6. Állok elébe! 😀
    -KeLta-

  7. Hát… én nem tudom, hogy Ze’ ezt hogy csinálja… én még most olvastam el a feladványt, neki meg már megvan a válasz is… nem semmi! =D

  8. Kozveszelyes (internet eleressel rendelkezo) munkakerulo vagyok:P

  9. Jó neked! =) Ja, és gondolom, Forma 1 rajongó is vagy… =D
    Vajon miből gondolom… =P

  10. Kár hogy elfelejtettem regisztrálni, mert megvan… 🙂 Majd leellenőrzöm, hogy jó lett-e.

    Nekem meg rögtön megvolt az autóról a hátsó, fehér autós versenyző.

  11. Ti amúgy ilyen régóta nézitek a Forma 1-et, hogy emlékeztek ezekre? Hát… nem semmi… nekem már csak a korom miatt sem menne… =S

  12. Burdé, még regisztrálhatsz, ha vállalod, hogy 2 forduló hátrányból játszol. Még nincs semmi veszve!
    -KeLta-

  13. Az en memoriam 1993-ig vezetheto vissza, elotte csak annyi remlik sajat kutfobol, hogy Sennanak drukkolok:)

  14. Én pedig remélem, hogy nem jutunk el a játék végére az 50-es évekhez, mert akkor féltávnál behalok.

  15. Srácok: Volt vki, akinek még a levele nem érkezett meg Keltához? Mert az enyém nem, pedig írtam…csak ma vettem észre a ‘Mailer Damon-t’…volt vkinek hasonló gondja.

    Mondjuk megjegyzem, hogy a válasz, amit küldtem, amúgy se volt jó, sőt, talán jobb is, hogy nem olvasta el Kelta azt a hülyeséget, amit odaírtam:):)…de remélem, jó válasznál nem lesz ilyen gondom…bár, hogy ezzel mit tudok kezdeni, azt nem tudom, akkor még tuti nem néztem F1-et, amikor ez volt…de igyekszek:):)

  16. Én kb. 2998 az az évszám, amikortól folyamatosan nézem az F1-et…előtte 1-2 évig hol néztem, hol nem…92 nekem teljesen kínai volt:)

  17. Legrosszabb esetben 12 óra elteltével jelzem itt az oldalon, ha valakinek megérkezett a megfejtése. Ha valaki az elküldés utáni nap sem látja az (OK) visszajelzést, az itt a commentben nyugodtan jelezzen. Valszeg a freemail nem mindig van toppon. Aztán majd találunk valamilyen köztes megoldást, hogy megérkezzen hozzám a megfejtés.
    No panic! 😀
    -KeLta-

    ui: Köszöntsük Andrást, aki egyenesen a jövőből látogattott el hozzánk! 2998? 🙂

  18. Kelta: esetleg ha kell gmail-es meghivo, akkor lehetne csinalni secunder e-mail cimet. Ha kell kuldok, csak szolj.

  19. Feltettem az elérhetőség rovatot!
    Továbbra is a freemail-es címre küldjetek megfejtést. És ha egy nap után nem lenne (OK) jóváhagyás, akkor küldjétek át a hotmail-esre is.
    Ha valaki az utolsó napon akarja/tudja elküldeni a megoldást, akkor az küldje át mindkettőre!
    -KeLta-

  20. Hááát igen, a jövőben még érdekesebbek ezek a versenyek…de ezek szerint én tudnék olyan kléprejtvényt küldeni, amit senki sem talál ki:):):)

    Na jó, azt elírtam, 1998 akart lenni:)

  21. Amúgy akkor legközelebb, ha nincs visszajelzés, akkor a hotmailesre is küldök…ezzel végülis pontot nem vesztettem, mert amúgy is rossz lett volna.

  22. “Mailer Damon”

    Hill megakadályozta, hogy elküldd a levelet? 😀

  23. Öcsém! Én mindhárom pilótával megszenvedtem. De hála a “Nagy” barátomnak, meg tesómnak, aki segédkezett, sikerült kitalálni. Remélem jól:D Az a felirat a piros-fehér színű autón megtévesztő:). Még szerencse, hogy az évszámra hamar rájöttem.

    Tiszteletem a feladvány miatt! Ez egy szuper-döntőnek is elmenne:)

  24. Hát… nekem se jött össze könnyen, ráadásul fogalmam sincs, hogy jól logikáztam-e… majd kedden kiderül. Nekem már a múltkori is nagy falat volt, de végül is csak összejött, nem is olyan rossz ahhoz képest, hogy kb. 2006 közepe táján kezdtem el nézni az F1-et! =)

Vélemény, hozzászólás?

