Hamilton extrém balesete

Ilyen még nem volt! Exluzív képsorok Hamilton különös szombati balesetéről. A híradások sehol nem közölték, de most itt nálam megtekinthetitek Lewis brutális balesetének körülményeit. (Kizárólag csak erős idegzetűeknek!!!)


Ráadásul mindez éppen a harmincadik születésnapomon történt!


Itt még minden rendben van, Lewis tökéletes kanyarívet vesz…


…és megfontolt, bátor versenyzéssel vezet, de…


… de KeLta szorosan nyomás alatt tartja Lewist…


…és egy alattomos manőverrel a McLaren sztárja elé vág… 


…Kelta itt éppen szabálytalan keresztirányú mozgással zavarja Hamiltont…


… de végül Lewis emelkedik ki a mezőnyből…(KeLtának köszönhetően) 🙂

-KeLta-

13 hozzászólás

  1. hehe 😀

    Boldog Szülinapot!

  2. Helló! Én is boldog szülinapot kívánok Neked!
    De… ez most azt jelenti, hogy Hamilton-fan vagy? Neee már!!! =D
    Amúgy nagyon jó az oldalad, én csak nemrég találtam rá, de már ajánlottam másoknak is! Csak így tovább!

  3. Én F1-fan vagyok!
    Én a sportnak szurkolok.
    De amióta nézem (1986), valahogy mindig a britek álltak közel hozzám. de ez semmit nem jelent. Az oldal próbál elfogulatlan maradni, és a képregények makacsul cinikusak maradni. 🙂
    -KeLta-

    u.i.: Köszi a jókivánságokat!

  4. Ez nagyon tetszett!!! :D:D:D

    Boldog Születésnapot kívánok én is! 😉

  5. Én is kívánok még sok Forma-1-ben gazdag szülinapot!:) Szegény Lewis, nagyon nagyot kaphatott! Egy kicsit lehettél volna kíméletesebb avval az elébe vágással!

  6. Csak azt kívánom, amit magamnak is kívánnék (kivéve azt az egyet, mert az a z enyém) születésnapod alkalmából!

  7. Nagyon boldog szülinapot kívánok neked én is. És gratula a tortához, nagyon stílusos. És a szeletelés helye is kiváló 🙂

  8. Kelta, ez hatalmas lett! Bár nekem az utolsó képkocka, amikor Lewis kiemelkedik a mezőnyből, az a rész nem tetszett. 😛 Nem kellett volna elrontani egy jó Hamilton-tettel, bár örülök neki, hogy pártatlan vagy. És amit már sokszor hallottál, BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!! 🙂

  9. 😀 A kést a ferrari vagy a bmw gyártotta? Egyébként boldog születésnapot!

  10. Nagyon aranyos és Boldog születésnapot…

    Mondjuk azért, ha valaki figyelmesen olvasta az oldalt, egyértelművé vált, hogy kinek drukkolsz elsősorban… régebben pár cikkednél azért volt gond az objektivitással… meg egyszer a ‘Ne add fel, Alonso’ cikkednél egy kommentálásnál elszóltad magad:) …de ezek csak apró hibák, az oldal ennek ellenére tökéletes, nekem nagyon tetszik.

  11. Nagyon sok boldog születésnapot így utólag is! 🙂 A tortád különösen tetszik és pont a lényeget vágtad ki. 😀

  12. Köszi! 🙂
    “Ja-ja, kiemeltem a lényeget” 😀
    -KeLta-

  13. Utolagosan is boldog szulinapot!

Vélemény, hozzászólás?

