Megtorpedózott életünk 154.

Bár a rajtpozíciójának megfelelő, 3. helyen intette le a kockás zászló, az Európa Nagydíjon eseménydús versenyt teljesített Robert Kubica. A lengyel pilóta pozíciója gyakorlatilag már a második kanyarban bizonoyssá vált a dobogó alsó fokán, de ezt megelőzően, és később is nehézségekkel kellett szembenéznie. “Hirtelen megláttam egy fehér szatyrot a pálya felett repülni, de nem tudtam elkerülni, ezért beszorult az autó alá. Két kanyaron keresztül nem is tudtam rendesen kormányozni, ez rendkívül veszélyes volt. Szerencsére a szatyor nagy része gyorsan elszállt, de nagyon bizonytalan voltam a következő szektorban, és körülbelül három másodpercet vesztettem.”
Jó sztori! 🙂

Kubica és a nejlonzacskó… 😀

A százötvennegyedik (a teljes méret megtekintéséhez katt a képre):

Reklámok

6 hozzászólás

  1. Kubica tényleg cigizik?

  2. Dehogy! 🙂 Csak a poén kedvéért adtam Robert kezébe a cigit!
    -KeLta-

  3. Már megijedtem, de egyáltalán cigizik valamelyik pilóta?

  4. Heidfeld azt nyilatkozta, amikor a rossz szokásairól kérdezték: “Amíg részeg vagyok, dohányzom” 🙂

    Lehet, hogy viccelt, de tényleg vannak / voltak dohányos pilóták a mezőnyben.
    James Hunt még a dobogón is rágyújtott anno, Frentzen is cigizett, Verstappen is, és állítólag Häkkinen, és Schumi is.

    A jelenlegi mezőnyt nem tudom, bár Kimiből kinézem 😀

  5. Az utóbbi idők legemlékezetesebb dohányosa a boxutcában az egykosi Minardi egykori csapatfőnöke, Stoddart volt.
    A pilótáknál korábban még pipázók is voltak. Főleg az osztrákok és a német pilóták tubákoltak egyet két edzés között a hetvenes évek végén.
    -KeLta-

  6. Jaja, csak Stoddy nem volt pilóta 😉

    Sauber is bagós volt, de ő a szivart szerette.

Vélemény, hozzászólás?

