Fernando és a kiértékelés

Fernando Alonso teljes mértékben csalódottan távozott a Német Nagydíj helyszínéről. Nem elég, hogy az előzési kisérletei balul sikerültek (kétszer ketten is lehagyták), ráadásul  – az eddig nem éppen a tehetségét bizonygató – Nelsinho Piquet is előrébb végzett. Nem is akárhogy, hiszen a dobogó második fokára állhatott fel a fiatal brazil. Hogy is magyarázkodott minderről a spanyol, illetve mit is rejtenek a sorok igazából? Lássuk!


Fernandot az utóbbi két futam bizony nagyon leültette

Fernando Alonso eredeti nyilatkozata:
“A rajtnál már szinte a negyedik helyen voltam, majd beragadtam Trulli és Kovalainen mögött. A második kiállásom után Sebastian Vettel mellém húzott. Az ilyen manőverért büntetés járna, de nem történt semmi. Szinte végig lassabb autók voltak előttem, és nem tudtam a saját tempóban autózni. A kigyorsítás sem tökéletes, és ezen javítani kellene. Mivel nem ideális a teljesítmény, a kanyarok kijáratánál nem tudunk előnyre szert tenni a párharcokban.”

Fernando Alonso nyilatkozata magyarul:
“A franc se tudja, hogy a futam végére miért fogy el az autó alólam! Nem csoda, hogy a féltáv után indiszponáltan versenyzek.
…Ja, és még valamit elszeretnék mondani: Sebastian Vettel, fordulj fel!”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

