Nelsinho és a munkaviszony

Nelsinho Piquet feje felett hómapok óta ott lebegett Demoklészi kardként a kirúgás veszélye, hiszen eddig pont nélkül állt a táblázat végén. Azonban a Francia Nagydíjon ponto(ka)t tudott szerezni, ráadásul a kétszeres világbajnok csapattársa, Alonso előtt ért célba. A futam után magabiztosnak tűnt…


Igaz Nelsinho visszahozta magát az F1-be, de még mindig kisodródóban van

Nelsinho Piquet eredeti nyilatkozata:
“Tudtam, mit bizonyíthatok és tudtam, mit csinálok. Az autó is elromlott néhányszor. Rendben, hibáztam Barcelonában és nem voltam elég gyors Törökországban, de Kanadában fékproblémáim adódtak, és ezek nélkül könnyedén pontszerző lehettem volna. Tehát sok versenyen ment tönkre az autó, ahol talán pontokat szerezhettem volna. Így csak idő kérdése volt, hogy mikor találunk jó beállításokat és egy olyan pályát, ahol kényelmesebben érzem magam, és ahol előkelőbb helyen végezhetünk”

Nelsinho Piquet nyilatkozata magyarra ferdítve:
“Tyű skacok! Egy hajszálon múlt a Renault belém vetett bizalma! Nem mintha most jobb lenne a helyzet: Silverstone-ban két hajszálon fog múlni!”

Vélemény, hozzászólás?

