Megvan a képrejtvény győztese!

Ezer köszönet és hála mindazoknak akik részt vettek a Megtorpedózott életünk blog egy éves szülinapja alkalmából elindított képrejtvény-játékban, amely először 10 fordulósnak indult, aztán kicsit kinőtte magát. De most már végleg eldőlt, hogy ki kapja a saját maga által tervezett egyedi Megtorpedózott életünk bögrét. Ze’ és Tünde hatalmas csatát vívott egymás és a mezőny ellen. Amit az is bizonyít, hogy a 14 forduló során nem tudtam nekik olyan rejtvényt feladni, amelyre nem tudták volna a választ. így maradt egy tippelős kérdés, amely során Ze’-nek kedvezett a szerencse! A bögrét, tehát ő kapja, de isten igazából annyi győztese lett ennek a játéknak, ahányan részt is vettek benne. Talán nem vagyok önző, ha azt mondom, hogy közéjük/közétek tartozom én is, hiszen én magam is sok izgalmat átéltem az elmúlt hetekben.

A képrejtvényjáték egy kicsit most szünetelni fog, de csüggedésre semmi ok, hiszen a nyár második felében újra találhattok heti gyakorisággal egy-egy feladványt – igaz nyeremény nélkül. Aztán, ha megéli a blogom a második szülinapot is, akkor újra lehet harcolni egy újabb egyedi ajándékért.

A nyeremény átadásáról/elküldéséről Ze’-vel e-mail-en keresztül egyeztetek!

A köszöneten kívül még a 14. extra forduló válaszával tartozom. A képen balról jobbra az alábbi négy úriember látható: Walter Wolf, Alfred Riedl, Ron Dennis, Lewis Hamilton!
-KeLta-

Reklámok

7 hozzászólás

  1. Ezúton is szeretnék gratulálni Ze’-nek! Élmény volt ez a játék, örülök hogy én is ott lehettem az élmezőnyben. 🙂

  2. Ja és természetesen a többieknek is gratula akik résztvettek, és legfőképp Keltának amiért kitalálta a feladványokat! 🙂

  3. Volt kiknek kitalálni! Ez a lényeg! 🙂
    folyt. köv.

    Még egyszer kösz mindenkinek!
    -KeLta-

  4. Mi köszönjük, hogy megtehettük – ha szabad ezt mondani – barátok közt. Ze’-nek meg gratula, kiváncsi lennék a F1-es kedvencek mappájára!
    😉

  5. Gratuulálok én is minden résztvevőnek…én már nagyonm az elején kiálltam a vizsgáim miatt…de majd máskor:):)

  6. Eloszor is: gratulalok minden jatekostarsamnak, a hosszura nyult donto ukozetert pedig kulon kalapemeles Tundenek.
    Masodszor pedig Keltanak, a szinvonalas feladvanyokert es a lehetosegert, remelem birod majd lendulettel, kitartassal es megnovekedett (de hasonloan lelkes es barati) olvasotaborral;)

    Ze’

  7. Én is gratulálok a győztesnek, és nagyon várom a további rejtvényeket. Nagyon szerettem őket.

Vélemény, hozzászólás?

