Kubica és az ő félelmei

Robert Kubica tavalyi balesete ellenére úgy nyilatkozott, hogy félelem nélkül tér vissza a Montreali pályára. A legutóbbi nyilatkozatát, lássuk magyarra ferdítve! 🙂


Kubica a győzelemre törekszik, olykor ezt szó szerint értelmezi
Kubica eredeti nyilatkozata:

“Kanada következik a sorban, ami a kedvenc pályáim egyike. Mindenki tudja, mi történt ott 2007-ben, de én nem foglalkozom ezzel, hiszen azóta egyfolytában forma-1-es autót vezettem, és közben eszembe sem jutott a baleset. A Forma-1 és a motorsport nagy kockázattal jár, nekem azonban semmilyen ellenérzésem sincs Kanadával szemben.”

Kubica magyarra ferdített nyilatkozata:
“Amennyiben a telemetria olyan információt adna a csapat tudomására, hogy a hajtű előtti kanyarban elveszem a gázt, az csakis a benzinbefecskendező meghibásodását jelentheti. Akár 60 körön keresztűl is!”

5 hozzászólás

  1. 😀
    Na az ilyen “magyarra ferdítéseket” vártam már nagyon, remélem lesz még egy pár! Nagyon jó!

  2. Igen, erre már én is vártam:)

  3. Asszem most kérek elnézést Kubicától! 🙂
    Grat Robert!

  4. De asszem megvan a köv. témád:):):)

    Már várom Hamilton és Raikönnen boxutcai esetét:)

  5. Jön az! 😀 Kis türelem…
    -KeLta-

Vélemény, hozzászólás?

