Képrejtvény játék – 4. forduló

A Megtorpedózott életünk blog egy éves születésnapja alkalmából 10 fordulós képrejtvény-játékkal kedveskedik olvasóinak, melynek végén a legtöbb helyes megfejtést beküldő játékos az elismerés mellett egy – a képregénnyel kapcsolatos – ajándékot kap.
Immár elérkeztünk a negyedik forduló kérdéséhez, no meg persze a harmadik forduló megoldásához, és a megfejtőihez.

A negyedik forduló kérdése:
Michael Schumacher hány ponttal rendelkezett az aktuális tabellán akkor, amikor a fenti kép készült?

A válaszokat, (vagy) tippeket április 29, kedd éjfélig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu címre. Kérek mindenkit, hogy a regisztrált e-mail címéről írjon a félreérthetőség elkerülése érdekében!
A megfejtések beérkezéséről természetesen kaptok majd visszaigazolást. Az ötödik forduló kérdése szintén ugyanekkor kerül kihírdetésre, ami jövő péntek éjfélig tart majd.

A harmadik forduló kérdése így szólt:
Ki van a napernyő alatt (nagyítható)?

A harmadik forduló helyes válasza:
Három fontos információt tartalmazott a kép:
– főtámogató felirata a háttérben a Bahreini Nagydíjra utal. Bahrein mint ismeretes 2004 óta ad otthont az F1-es futamnak.
– eleve egy McLarent láthatunk a képen, amely a festéséből adódóan csak 2006-nál korábbi lehet. Így csakis két futam jöhet szóba: 2004 Bahrein, vagy 2005 Bahrein.
– ezek után könnyen meg lehet állapítani, hogy a 2005-ös lesz a jó választás, mivel a kép jobb oldalán átellenben egy Red Bull versenyautót látunk, amely egy rajthellyel az ominózus pilóta elől indult. Ez a Red Bullos egyébként Christian Klien volt. A napernyő alatt pedig a “tenniszbalesetben szenvedő” Montoyát helyettesítő Pedro De la Rosa található, illetve az ő autója látható a kép előterében. (A szemfülesek még azt is kivehették, hogy a kép baloldalán Kimi Raikkönen McLarenje áll a rajtrácson, előtte a finn zászló és a finn színekkel diszítettet tábla a 9. rajthellyel)
A megfejtés tehát: Pedro De la Rosa

A harmadik forduló is már nehezebben vehető akadálynak bizonyult, helyes megfejtést az alábbi játékosok küldték el a forduló zárásáig: Ze’, chachinto, Kicsi94, arpo, Tünde, anystone, K.J.B.

További izgalmas kutakodást, és tartalmas böngészést!

A játékkal kapcsolatos információkat megtaláljátok fent a Játék-Képrejtvény menü alatt.

Reklámok

4 hozzászólás

  1. Aha…azt rontottam el, hogy Montoya teniszbalesetét későbbre tettem…pedig az infromációkat a képről kitaláltam:(

  2. En direkt felkutattam a futam edzeseredmenyeit, hogy biztosra menjek:)
    A mostani viszont kifogott rajtam, 20 perc kellett hozza, hogy megtalaljam, mikor is keszult a kep.

  3. Ezt volt nálam is a menet, amit Akelta leírt. (mondjuk az a kék-fehér valamit nem igazan láttam meg).

  4. Én a helyszínt néztem el, különben jó lett volna. 🙂
    De ezt igen hamar megfejtettem, Barrichello rajongó lévén emlékeztem erre a képre, a nyelvnyújtás miatt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

