Képrejtvény játék – 3. forduló

A Megtorpedózott életünk blog egy éves születésnapja alkalmából 10 fordulós képrejtvény-játékkal kedveskedik olvasóinak, melynek végén a legtöbb helyes megfejtést beküldő játékos az elismerés mellett egy – a képregénnyel kapcsolatos – ajándékot kap.
Ime a harmadik forduló kérdése, no meg persze a második forduló megoldása, és a megfejtői.

A harmadik forduló kérdése:
Ki van a napernyő alatt (nagyítható)?

A válaszokat, (vagy) tippeket április 25, péntek éjfélig küldhetitek el a kel-ta@freemail.hu címre. Kérek mindenkit, hogy a regisztrált e-mail címéről írjon a félreérthetőség elkerülése érdekében!
A megfejtések beérkezéséről természetesen kaptok majd visszaigazolást. A negyedik forduló kérdése szintén ugyanekkor kerül kihírdetésre, ami jövő kedd éjfélig tart majd.

A második forduló kérdése így szólt:
Hányadik helyen végzett Kimi Raikkönen azon a hétvégén, amelyen a felvétel készült?

A második forduló helyes válasza:
A 2005-ös Nürburgringi futamról van szó, ahol Nick Heidfeld (Williams) szerezte meg a pole pozíciót a kép bal felső sarkában látható időeredménnyel. Ez volt a második forduló kulcsmomentuma. Kimi az edzésen a második lett, a futamon pedig nem ért célba, de ennek ellenére a 11. helyen osztályozták. A jobb első felfüggesztése nem bírta a kockára fékezett gumi vibrációját. Tehát a 11. hely volt a helyes válasz. Aki csak az edzés eredményét írta le még azt is elfogadtam.

A második forduló már nehezebben vehető akadálynak bizonyult, helyes megfejtést az alábbi játékosok küldték el a forduló zárásáig: Ze’, tapaty, Tünde, anystone, Kicsi94, chachinto

További izgalmas kutakodást, és tartalmas böngészést!

A játékkal kapcsolatos információkat megtaláljátok fent a Játék-Képrejtvény menü alatt.

Reklámok

11 hozzászólás

  1. Na ezzel elvoltam kb. 2 órát.
    Az első 3 perc alatt ment, a második kb 10-15 perc.
    Ha e szerint haladok, az utolsóra nem lesz elég a 2 nap. 🙂

  2. 2 ora? Nekem nem tartott tovabb 10 percnel, pedig volt par hatraltato tenyezo:)

  3. áhh nekem is olyan 15-20 perc körül volt. 🙂

  4. Hát akkor én vagyok a legrosszab helyzetben, mert egy jó képrejtvényt kitalálni kb egy órát vesz igénybe! 😀
    Izgalmasan alakulnak itt a dolgok… jó a verseny skacok/spanok!
    De ugye nem keserítek el senkit, ha azt mondom, hogy lesz ennél nehezebb feladvány is?
    -KeLta-

  5. Engem ugyan nem keseritesz el, egyelore ugy tunik jo erzekkel kerem a baratom(google) segitseget:)

  6. Én az elsőt abban a pillanatban tudtam mikor megláttam. A második feladványt későn vettem észre és már nem volt időm utánanézni 😦

  7. Sissy! Ne feledd! Minden kedd és péntek éjfél az adott forduló határideje, és ekkor kerül fel az új feladvány is.
    Még nincs semmi veszve!
    -KeLta-

  8. Hát engem elkeserítesz:(:(. A memóriám jobb, mint a vizuális ítélőképességem…most 3 főre tudtam szűkíteni az elképzelhető listát, akiből egyre elég kevés esélyt látok, de még így is maradt 2…azért tippelni fogok:):)

  9. Kelta Te se add fel, az az 1 óra majd csökken 🙂
    Ze’, igen a jó öreg google, aki sosem hagy cserben 🙂

  10. Na meg persze az F1Racing 2005 januárjától minden szám megvan 🙂 putty neki 😉

  11. Jah, ok, én még nem használtam google-t:):)

Vélemény, hozzászólás?

