Megtorpedózott életünk 9.

A versenybíróság elbeszélésre hívta Sebastian Vettelt és Mark Webbert. A Toro Rosso versenyzője a biztonsági autós fázis alatt csúszott bele az ausztrál pilótába, ami mindkettőjük versenyének végét jelentette. A felügyelők vizsgálják az esetet.

Webber ráadásul ételmérgezéssel állt rajthoz a versenyen, így arra kényszerült, hogy a pilótafülkében könnyítsen a gyomrán… A versenybíróság felelőségre vonhatja, hogy a panaszok ellenére elindult a futamon.

Ezt nem lehet kihagyni karikatúra nélkül!
A kilencedik (a teljes méret megtekintéséhez katt a képre):
me-01-008.jpg

3 hozzászólás

  1. Kelta, az biztos hogy Vettel volt a hibás?
    Bíztam benne hogy betud jönni pontszerző helyen.

  2. Hát, bevallotta, hogy Hamiltonra figyelt és nem Webberre. Te sem a hárommal elötted lévő kocsit figyeled a lámpánál…nem? 🙂
    Én is sajnáltam, mert tuti jól ment a srác.

  3. Engem igazán érdekel minden a pilótákról, de azért ez pofátlan dolog volt Webbert így megszégyeníteni.
    A kis Seba-t meg nagyon sajnáltam, ahogy sírt a boxban.

Vélemény, hozzászólás?

