Ralf köszöni szépen, jól van!

Ralf versenyről versenyre bizonyítja, hogy már nincs helye a Formula-1-ben. A kvalifikációs edzéseken sorra nem kerül be a legjobb 16 közé, és versenyen sem tudja hozni Trulli gyorsaságát ugyanazzal a Toyotával. De hogy miért is van még a mezőnyben, arra élő bizonyíték a monacói futam utáni nyilatkozata.

ralf.jpg
Ralf! Milyen érzés egyre jobban lejjebb csúszni a ranglétrán?

Ralf Schumacher futam utáni nyilatkozata: “Monaco egyszeri kisiklás volt, és így is kell kezelnünk. A csapat az első három futam mindegyikén pontokat szerzett, és folyamatosan dolgozunk, hogy még tovább javuljunk. A két hét múlva sorra kerülő Kanadai Nagydíj helyszíne, Montreal már egy teljesen más jellegű pálya. Sokkal kevesebb leszorító erővel fogjuk használni a TF107-et, ami jobban fekszik az autónak. A hangulat miatt egyébként is szeretek ott versenyezni, és mindent be fogok vetni, hogy jó eredményt érjek el. A hétvégén bebizonyosodott, hogy bár sok pályán jók vagyunk, Monaco nem tartozik ezek közé. Olyan csapatok is felvették velünk a versenyt, akiknél általában sokkal jobban vagyunk. Az autó rendkívül merev volt, sokat pattogott és csúszkált a pályán. Jarno (Trulli) pénteken már kezdte megtalálni a tapadást, de az esős szombati szabadedzésen már mindketten lassúak voltunk, és nem tudtuk munkára fogni a gumikat. Miután nem sikerült továbbjutnom az időmérő első etapjából, eldőlt, milyen stratégiát választunk: teletöltöttük a tankot, és reménykedtünk. De rosszul rajtoltam, és a mezőny legvégén találtam magam egy nehéz autóval. A boxkiállásig egy Spyker mögé voltam beragadva, mivel Monacóban lehetetlen előzni.

Ralf Schumacher nyilatkozata magyarul: “Trulli és szerelőgárdája az első három futam mindegyikén pontokat szerzett, és folyamatosan dolgozik, hogy még tovább javuljunk. A csapatvezetőség nagyon jól tudja, hogy SCH-val kezdődik a vezetéknevem és UMACHER-rel végződik, és ez őket maximálisan kielégíti… ahogy engem meg a folyamatosan feltöltött bankszámlám! A többi nagyon nem izgat, még az sem hogy sorra elbénázok mindent. Hogy mi lesz a csapattal? Trulli majd csak megoldja valahogy!”

Vélemény, hozzászólás?

