2007, Monaco: “Győzzön a rosszabb!”

 Miért? Tehetnénk fel a kérdést? Miért nem a jobb nyert Monacóban? A szombati időmérő edzés után joggal okolhatnánk Webbert, aki feltartotta Hamiltont a gyors körén. Itt halkan meg is jegyezném, hogy lényegesen nehezebb autóval egy sokkoló körrel simán a földbe alázta volna a mezőnyt Fernandóstul együtt! Talán akkor az első kanyarban elsőként fordulva megnyerte volna a futamot… de igazából itt nem erről van szó! Ime:

Mit vigyorogsz olyan önelégülten Fernandó? Egyenlő feltételek mellett simán le foglak nyomni!

Lewis Hamilton verseny utáni nyilatkozata:
„Nagyon meglepődtem, mivel öt, majdnem hat körrel több üzemanyagom volt, mint Fernandónak, mégis csak három körrel utána hívtak be. Úgyhogy amikor lehetőségem lett volna arra, hogy a kettőnk közötti különbséget ledolgozzam, nem kaptam erre igazán sok időt. Mindössze két vagy három körrel utána hívtak be. Nagyon szerencsétlen dolog, de ez van. Várom, hogy beszélhessek a mérnökeimmel és biztos vagyok abban, hogy jó okuk volt arra, hogy hamarabb hívtak be annál, mint amennyi üzemanyagom volt. Talán a biztonsági autó miatt, mert ha az bejött volna, akkor az nagyon megváltoztathatta volna az eredményt. Így talán arra gondoltak, hogy jobb, ha hamarabb túlesem a kerékcserén.”

Ugyanez magyarul:
„Fernando Alonso, dögölj meg! Akkor sem leszek Rubens féle jófiú!”

Lássuk Alonso ellenreakcióját:
„Szeretném tisztázni ezt a dolgot. Két körrel később mentem be az első kerékcserémre, mint kellett volna, mivel megtakarítottam egy kis üzemanyagot a verseny első részében és a felvezető körben. Elmondták nekem (a rádión), hogy talán csak három körrel kell hamarabb bejönnöm, mint neki.”

Hogy is van ez igazából:
“Ugye, maguk sem hiszik el, amit az elöbb mondtam! Méghogy üzemanyagot takarítottam meg a gyors köreimen? Hülyeség! Egyszerűen a menedzserem tárgyalt Ronnal, ha ez így marad (mármint, hogy Lewis sorra lealáz), akkor le is út-fel si út! Úgy látszik Ron ért a szóból!”

Reklámok

5 hozzászólás

  1. Ron elárulja mi is az a csapatutasítás, ha valaki nem tudná? (valahogy így):

    – Megmondjuk minden kedves versenyzőnknek azt, hogy hol is a helye. Ja, hogy ezt nemlehet….. ööö…., ja tényleg a szabályok… akkor megmutatjuk neki!
    Erről beszéltem éppen Alonsoval a multkoriban, hogy milyen az, hogy egy újonc minden fontos eseményen elveri. Neki sem tetszet…, így arra a következtetésre jutottam, sőt jutottunk, hogy a nagyfőnök hiábai is bálványozza a sötét lovagját, ezt igazán nem hagyhatjuk. És mit gondohatnak a szponzorok? Nehogy azt higgyék, hogy mivel az ezüstszürke jól megy mindenhez, azért tülekednek. Így átnyúltam mindenki feje felett és egy határozott, és könnyen érthető (és a megfelelő embernek egyáltalán nemfélreérthető) taktikai húzzással megmutattam hol is a helye. Én próbáltam ráfogni a Safety Carra, hátha valaki beveszi, na jó – annyira mégsem sikerült elrejteni a pórnép elől. Nemtudom mit kapok a főnöktől, de megérdemelte! Kis sietős fióka, nehogymá’ egy újjonc nyerjen élete első F1-es évében MONACÓban. Mitszólna a hercegné? Egy fekete lovagot üdvözölni elsőként? Még mitnem!

  2. Én kérek elnézést!

  3. Nehogy már elnézést kérj!
    It’s perfect!
    Ez az idei év nem lesz vita nélküli, az biztos. Lesz min mazsolázni.
    Akkor fogok röhögni, amikor Lewis pár futamgyőzelemmel megnyeri a világbajnokságot. Na akkor leszek kiváncsi Alonso önelégült képére.
    Majd megérzi, hogy anno Trullival mit csináltak a Renaultnál…

  4. Thx!
    Ron helyett kérek elnézést!

  5. K*cs*g Alo májer már megint, remélem letörik a képét de nagyon! 😛

Vélemény, hozzászólás?

