Räikkönen megtalálta a megoldást?

Kimi a héten lezajlott Barcelonai teszt után pozitívan nyilatkozott mind saját magáról, mind pedig az autójáról. És igéri, hogy a következő futamon nemcsak a csapattársát, de az egész mezőnyt legyőzi.
Valóban ez a helyzet? Lássuk csak…

891_59528_070002tst_n2.jpg
Kimi, mi zavart össze? Fel kéne már venni a kesztyűt, a baseballsapit meg le…!

Kimi Räikkönen nyilatkozata: “A pontállás nagyon szoros, úgyhogy még semmi sem sincs veszve, tehát fontos, hogy mostantól jobban sikerüljenek a futamok Mostanra azonban fejlődött a csomagunk, és én is jobb beállítást találtam, amivel sokkal elégedettebb vagyok, mint az első három nagydíjon. Szerintem jól állunk. Kétségtelen, hogy az aero csomagunk is jobb lett, de én magam is jobb beállításokat találtam, az autó így jobban illik hozzám, és a változtatások, amelyeket elvégeztek rajta, gyorsabbá tették. Ez a legfontosabb. Azt hiszem, lényegesen erősebbek lettünk. Tudtuk, mi a baj, de nem tesztelhettünk, hogy megoldjuk a problémát. Nem volt alkalmunk elvégezni a szükséges módosításokat, ezért együtt kellett élnünk a helyzettel. Most viszont sokkal elégedettebb vagyok, mert az autó olyannak tűnik, amilyennek lennie kell. Természetesen szeretnénk megnyerni a versenyt, és majd meglátjuk, mit tehetünk, mert végre sokkal elégedettebb vagyok az autómmal, mint az előző futamokon, mivel találtunk valamit, ami lényegesen jobb nekem. Azt hiszem, végre kihasználhatjuk az autó teljes potenciálját.”

Na próbáljunk meg olvasni a sorok között: “Igaz hogy mostanra már 10 ponttal kellene vezetnem a bajnokságot, de a jelenlegi pontállás sem elkeserítő. Mostanra azonban fejlődött a csomagunk, és velem is elbeszélgetett Jean Todt, miszerint hiányolja tőlem a lelkes, igazi Räikkönen-es győzniakarást. Szerintem jól állunk. Kétségtelen, hogy az aero csomagunk is jobb lett, de én magam is végre kezdek rájönni, hogy már lassan két hónapja elkezdődött a világbajnokság. Ez a legfontosabb. Azt hiszem, lényegesen motiváló volt az elmúlt napokban az, hogy Jean az orrom elé tolta az elmúlt évek ponttáblázatait. Egyszerre tudtam, mi a baj: ha nem akarok örök második lenni, akkor ideje lépnem valamit. Nem volt alkalma a vezetőségnek szólni az eddigi zsúfolt három futam alatt, de most hogy van pár hét szünetünk, most jól megkaptam a magamét (meg a motivációt) a Scuderia fejeseitől. Most már sokkal elégedettebb vagyok, mert a fizetésem olyan, amilyennek lennie kell. Természetesen szeretnénk megnyerni a versenyt, és majd meglátjuk, mit tehetünk, mert végre sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, végre nyugodtan figyelhetem a jégkorongmeccseket is. Nem hiányzik a boxutcai nyűzsgés. Azt hiszem véget ért a téli álmom! Reszkess Felipe!”

7 hozzászólás

  1. Ez egy nagyon jól sikerült “ferdítés”! 🙂 Van alapja szerintem.

  2. Tudom, hogy tudjátok, de muszály: a legtöbb nyilatkozatot a P.R.-osok adják a kedvenceik szájába.
    Kelta!
    Nem akarsz F1-es P.R.-os lenni? Így végre azt mondanák amit gondolnak.
    Király!

  3. Mekkora ez a “következtetés”! :D:D

  4. Szerintem csak az egyik kanyarban a sok “G” miatt kicsúszott a rágója és épp azon tanakodik, hogy miképp kaparja ki a sisakból…
    “Keltát F1-es PR-esnek” ötlet támogatva! Lehet alapítani a Fun Club-ot…

  5. Hát ha F1-es PR-os lennék, akkor sokan felháborodnának a médiában, hogy miért mondok igazat. 😀
    Amúgy köszi a commenteket, maradjon meg a jószokásotok!

  6. hát-hát-hát… Köszönöm a linket, hosszas és megfeszített munkával sikerült véres verejtékek közt összehozni a blog.hu-n is a társ-linkeket. Lehet vizslatni:D

  7. Mégis megnyerte,mi? Lehet,hogy esetleg komolyan gondolja,amit mond. És amennyire én tudom az “örök második”ság sem igazán rajta múlt. Már bocs.

Vélemény, hozzászólás?

