Räikkönen vegyes érzelmei?

Mint ahogy azt Alonso esetében is írtam, tudni kell a sorok között olvasni. Minden egyéb fórumon (miért nem írtok ide commentet?) felvetettétek, hogy elfogult lennék Hamiltonnal (lásd: Hamilton etet, mi meg csámcsogunk). Pedig nem! Aki érdemben olyat mutat a futamon, mint most Hamilton, arról úgyis fogok írni. Most éppen Lewis került nagyító alá. Ki tudja, lehet hogy a következő futamon Albers mutat olyat (szenzációsat, vagy katasztrófálisat), ami említést érdemel. De kifejezetten (hangsúlyozom: kifejezetten) – kicsit másképp! Ime (csak most kivételesen ellensúlyozás képpen) Kimi nyilatkozata Keltásan.

Kimi Räikkönen futam utáni nyilatkozata: “Ez a nap a vegyes érzéseké. Egyrészt boldog vagyok, amiért 6 ponttal gazdagabb lettem, másrészt viszont csalódott, hiszen a verseny nem úgy alakult, ahogy vártam. A hétvégén kompromisszumokat kellett kötnünk az autómmal, ezért nem tudtuk teljesen kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Ma kicsit lassabbak voltunk a legnagyobb ellenfelünknél. Ismétlem, kissé csalódott vagyok, de tudom, hogy ez még csak az idény kezdete, és a most szerzett pontok később fontosak lehetnek a világbajnoki küzdelemben. A csapat a bizonytalanságokat figyelembe véve szép munkát végzett. Igyekeznünk kell fejlődni, hogy a csomagunk valamennyi eleméből száz százalékot hozzunk ki. Az első kanyar? Fernando (Alonso) és Lewis (Hamilton) egyszerűen jobbak voltak nálunk.”

Magyarul: “Tiszta sor, kérem szépen. Én győzni jöttem a Formula-1-be. Akár az utolsó sorból indultam motorhiba miatt, akár a pole-ból, én mindig a győzelemért hajtottam. Most a dobogó harmadik helye jutott. Tudják, a Ferrarinál kicsit más az életfilozófia. Rizikós lett volna halálra gyilkolni a már amúgy sem tökéletes motoromat. Ha most motort cseréltünk volna, az nem lett volna egy logikus döntés. Két forró versenyen (maláj, bahrain) egy motorral? Nem vagyunk megőrülve! Az első kanyar? Ha összeütközünk, az jobb lett volna? Ha egy háborút meg akarsz nyerni, ahhoz el kell veszítened egy-két csatát! Én a világbajnokságért hajtok, a morzsákat meg csipegessék Ron-ék”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

