Hogy is van ez, Alonso?

A versenyzők és a csapatfőnökök nyilatkozatai mindig mosolygásra késztetnek, mert ha tehetik a tényeket elfelejtik közölni. Ime egy példa a Fernando Alonso futam utáni nyilatkozatára.

Fernando Alonso nyilatkozata: “Az ausztráliai második hely után a mai győzelem az új csapatom színeiben egy valóra vált álommal ér fel számomra. Nagyon boldog és elégedett vagyok a fejlődéssel, amit az MP4-22 januári leleplezése óta bejártunk. Tudtuk, hogy a kulcs a győzelemhez a jó rajt lesz, mert az élről mi irányíthatjuk a versenyt, és a tervünket sikerült tökéletesen végrehajtanunk. Lewis második helye még fényesebbé teszi a mai eredményt. … A futam persze ettől függetlenül kemény, nagyon kemény volt. Most folytatjuk a felkészülést a bahreini versenyre, amit már nagyon várok.”

Magyarul: “Az ausztráliai motorkímélős futam után várható volt, hogy előnyben leszünk a Ferrarikkal szemben. Tudtuk, hogy a kulcs a győzelemhez a fenéklemezek körüli kalamajka lesz, így ezt a lehetőséget nem hagyhattuk ki, és a tervünket sikerült tökéletesen végrehajtanunk. Lewis második helye kicsit aggasztó számomra, Rontól meg is kell majd kérdeznem, hogy ha a következő futamon ő nyer, akkor ki is a McLarennél az első számú pilóta! … A futam annyira unalmas volt, hogy már féltávnál a következő bahreini nagydíjra gondoltam, amit már nagyon várok.”

Vélemény, hozzászólás?

